No1Dragons
Welkom op No1Dragons.com.

Schrijf je vandaag nog gratis in op het gezelligste forum van de BENELUX.
Wij wensen iedereen veel lees en post plezier.

Met vriendelijke groeten
Stefan & Kelly
www.The-ChuLa-Range.be
www.No1Dragons.com

No1Dragons

Nederlandse Baardagamen & Reptielen forum

IndexPortalFAQRegistrerenInloggen

Deel | 

Dieter Kindermans

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kindermansdieter

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 03-04-14

BerichtOnderwerp: Dieter Kindermans   do apr 03, 2014 5:19 pm

Hey,

Ik ben Dieter.ik woon in Affligem(België) en ben 27 jaar jong. Razz 
Van kleins af was ik gefacineerd door reptielen.
En toe ik dan op mijn 19ste het ouderlijke huis verliet, had ik meteen besloten dat ik een reptiel in huis wou.En ja, zoals jullie miss. zelf ervaard hebben, het blijft dus nooit bij 1.  Razz 
Ik heb zowat vanalles gehad en gekweekt (korenslangen,konings pythons,boa's,bloedpythons,gekko's,...)
En toen begon het...door te veel werk met het opknappen van het huis, had ik te weinig tijd voor de diertjes.Dus besloot ik alles te verkopen voordat ik ze zou verwaarlozen...Dit deed pijn... Sad 
Enkele jaartjes later was het huis zo goed als klaar. En toen wou mijn vrouw een baardagaam...
Ik dacht... hmmm... Dat heb ik nog niet gehad...dus even info zoeken en met enkele mensen praten, na enig overleg... 1tje gezocht en gevonden...(dit is nu al 3jaar geleden). En ik moet toegeven... het zijn apparte diertjes... ze luisteren naar je stem en komen zelf naar je toe... Echt fantastisch!
Nu heb ik er 2 van ongeveer 3jaar oud een orange en een leatherback. En ik heb sinds februari de eerste nakweek ervan.(die nu ongeveer klaar zijn voor een nieuwe thuis) de eerste clutch 31 eitjes groot 100% uitgekomen en de eerste 2 maanden overleefd.een evenwichtige balans van 15 gewone en 16 leatherbacks.
Dit is nu de eerst keer dat ik een forum betreed en doe dit om nog meer ervaring op te doen en te leren over reptielen. Ik wil het beste voor de diertjes! dus als er tips zij... steeds welkom  Very Happy 

Mvg. Dieter
Terug naar boven Ga naar beneden

Dieter Kindermans
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
No1Dragons :: Baardagamen :: Voorstellen-
Ga naar: